kinderfeestjes
kinderfeestjes

Klantenservice

Meer over HODI Speurpakketten en het team

Met veel succes is Teets Honhoff in 1995 Hodi Speurpakketten begonnen, wat inmiddels is uitgegroeid tot een mooie webwinkel gespecialiseerd in speurtochten en mystery tours.

Sinds 10 juni 2016 zijn wij de nieuwe trotse eigenaren van Hodi Speurpakketten en gaan wij vol enthousiasme verder met het ontwikkelen, vernieuwen en verkopen van speurtochten en mystery tours.

Wij hebben veel ervaring door alle jaren kinderfeestjes en speurtochten voor onze eigen kinderen te organiseren en kijken al een tijdje mee met Teets.

Mocht je vragen hebben of willen overleggen, neem gerust contact met ons op!

Iris Vingerhoets en Pauline Boswijk

Contactgegevens

Je bent bij ons van harte welkom.
Neem wel eerst even contact op, want we hebben géén winkel en variabele werktijden:

HODI Speurpakketten
Effathalaan 41
2275 TH Voorburg

Telefoon:
Pauline: 06-30598963
Iris: 06-11132725

E-mail: info@speurtochten.nl

ING rekeningnr.: NL58 INGB 0007 621 915

Contactformulier

Veelgestelde vragen over de speurpakketten

Kan ik de speurtocht ook houden met meer dan het maximale aantal kinderen?

Bij ieder speurpakket (behalve "Prof. Zandkorrel en het Geheimzinnige 9de Voorwerp") heb je de mogelijkheid om een uitbreidingsset te bestellen. Met een uitbreidingsset kan je de speurtocht in twee groepjes lopen (of zoveel als je uitbreidingssets koopt). De prijzen hiervan variëren, zie hiervoor het desbetreffende pakket.

Als het regent, kan de speurtocht dan nog gewoon doorgaan?

Als het regent kan de speurtocht natuurlijk gewoon doorgaan, stop de puzzelkaarten dan wel in bijvoorbeeld diepvrieszakjes.

Kan ik ook een speurtocht bestellen voor een andere leeftijdsgroep?

De speurpakketten zijn afgestemd op een bepaalde leeftijd. Dit in verband met de hoeveelheid leeswerk en de moeilijkheidsgraad van de puzzels. Het zou jammer zijn als de kinderen op je feestje ongeduldig raken of teleurgesteld zijn omdat ze de puzzels erg moeilijk vinden.

Wat zit er allemaal in een speurpakket?

De inhoud van elk speurpakket verschilt, ieder speurpakket heeft in ieder geval een aantal puzzelkaarten, een inleidende brief of boekje, uitnodigingen en een instructieboekje. Zie voor de exacte inhoud het betreffende speurpakket.

Wat zijn de voorbereidingen voor een Hodi-speurtocht?

Voor iedere speurtocht moet er een route uitgezet worden waarlangs de puzzelkaarten verstopt worden. Verder verschillen de voorbereidingen per speurpakket. Soms moet er bijvoorbeeld een schatkist in elkaar gezet worden of moet de 'toverpan' met dubbele bodem klaargezet worden. In de meeste gevallen vinden de kinderen aan het eind wat snoep/lekkers. Zie voor de verdere voorbereiding het betreffende pakket.

Kan de speurtocht ook binnen worden gedaan?

Je kan de speurtocht ook binnen houden. We raden je dan wel aan om alle beschikbare ruimtes te gebruiken, inclusief bijvoorbeeld een schuur/zolder/kelder/badkamer.Ook kan je halverwege een pauze houden dan heb je de mogelijkheid om de tweede helft van de puzzelkaarten te verstoppen.

Hoe zet je een route uit voor een speurtocht?

Een route kan eenvoudig worden uitgezet met behulp van lintjes langs de route of pijlen op de grond. Ook kan je een plattegrond van de omgeving tekenen met daarop pijltjes hoe de kinderen moeten lopen en kruisjes waar ze moeten zoeken naar een puzzelkaart. Nog leuker is het natuurlijk om de wijze van uitzetten aan te passen aan het thema van de speurtocht. Bijvoorbeeld drakenpootjes uitknippen en ophangen langs de route van de Ridder Radbout en Jonkvrouw Mathilde speurtocht. Alle speurpakketten bevatten een instructieboekje met daarin voorbeelden van het uitzetten van een speurtocht.

Wat is een puzzelkaart?

Tijdens de speurtocht komen de kinderen onderweg de door jou opgehangen puzzelkaarten tegen. Deze kaarten bevatten puzzels welke de kinderen op moeten lossen, vaak met behulp van gegevens uit verschillende bronnen zoals bijvoorbeeld een (meegeleverd) aantekeningenboekje, schilderij of brief. Soms moet het juiste stukje van de puzzelkaart uitgeknipt worden of een letter genoteerd worden. Met de oplossing van alle puzzelkaarten hebben de kinderen (afhankelijk van de speurtocht) de locatie van de schatkist, ingrediënten van een toverdrank of een robot gevonden.

Waar kan de speurtocht uitgezet worden?

Het is natuurlijk het allerleukst om een speurtocht buiten te houden. De speurtocht kan overal uitgezet worden. In een park, bij jou in de buurt/wijk, in het bos of een combinatie hiervan.

Wat zijn de verzendkosten van een speurpakket?

Binnen Nederland zijn de verzendkosten €4,35, binnen Europa €9,35.

Moet ik thuis blijven om mijn speurpakket te ontvangen?

Onze speurpakketten zijn zo ontworpen dat ze door de brievenbus passen, je hoeft dus niet speciaal thuis te blijven.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Veelgestelde vragen over bestellen en betalen

Hoe lang duurt het voordat ik een speurpakket in huis heb?

Na ontvangst van je bestelling en betaling sturen wij het speurpakket zo spoedig mogelijk (uiterlijk binnen 2 werkdagen) naar je op.

LET OP: Wij zijn van 12 juli t/m 1/augustus gesloten in verband met onze vakantie!

Hoe kan ik betalen?

Er zijn drie mogelijkheden om je bestelling te betalen:

iDEAL
Met iDEAL kan je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen. Je rekent af in je vertrouwde internet betaalomgeving, op basis van specifieke beveiligingsmethodes van jeeigen bank. Als internetbankierder kan je direct gebruik maken van iDEAL, zonder dat je je daarvoor hoeft aan te melden. Kijk voor meer informatie op de website van iDEAL.

INTERNETBANKIEREN 
Je kunt het totaalbedrag overmaken naar ING rekeningnummer NL58INGB00076 21 915 , BIC INGBNL2A
t.n.v. Hodi Speurpakketten, onder vermelding van jouw factuurnummer.

CONTANT
Bij afhalen in Voorburg kan je contant betalen. Er is in ons kantoor echter GEEN mogelijkheid tot pinnen. Je kan telefonisch of via de mail contact opnemen voor het maken van een afspraak.

Wat moet ik doen als ik een bestelling wil annuleren of een pakket wil terugsturen?

ANNULEREN
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kostenloos. Anders kan je altijd de speurpakketten retourneren. Je kan de speurpakketten in de oorspronkelijke verpakking 'retour afzender' sturen zonder porto.
RETOURNEREN
Je kan binnen 7 werkdagen zonder opgaaf van redenen het product retourneren, ingaande op de dag van levering. Uitzondering hierbij zijn speciaal voor jou geassembleerde producten of speciaal voor jou bestelde producten, zoals bijvoorbeeld de mystery tours. Het product kan alleen ongebruikt en in de originele verpakking geretourneerd worden.
Zie voor meer informatie artikel 6 van onze algemene voorwaarden.

Staat het antwoord op uw vraag er niet bij? Neem dan contact met ons op.

Privacy policy

Hodi Speurpakketten respecteert de privacy van alle gebruikers van haar site en draagt er zorg voor dat de persoonlijke informatie die u ons verschaft vertrouwelijk wordt behandeld. Wij gebruiken uw gegevens om de bestellingen zo snel en gemakkelijk mogelijk te laten verlopen. Voor het overige zullen wij deze gegevens uitsluitend gebruiken met uw toestemming.
Hodi Speurpakketten zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen.

Hodi Speurpakketten gebruikt de verzamelde gegevens om haar klanten de volgende diensten te leveren.

• Als u een bestelling plaatst, hebben we uw naam, e-mailadres, afleveradres en betaalgegevens nodig om uw bestelling uit te voeren en u van het verloop daarvan op de hoogte te houden.

• Om het winkelen bij Hodi Speurpakketten zo aangenaam mogelijk te laten zijn, slaan wij met uw toestemming uw persoonlijke gegevens en de gegevens met betrekking tot uw bestelling op. Gegevens worden gebruikt om speurpakket(ten) zoveel mogelijk te laten aansluiten op de behoeften.

Hodi Speurpakketten gebruikt uw anonieme gegevens alleen voor onze eigen statistieken.

• Gegevens over het gebruik van onze site en de feedback die we krijgen van onze bezoekers helpen ons om onze site verder te ontwikkelen en te verbeteren.

• Als u besluit een recensie te schrijven, kunt u zelf kiezen of u uw naam of andere persoonlijke gegevens toevoegt. We zijn benieuwd naar de meningen van onze bezoekers, maar behouden het recht bijdragen die niet aan onze sitevoorwaarden voldoen niet te publiceren.

Hodi Speurpakketten zal uw persoonlijke gegevens niet aan derden verkopen.
Onze werknemers en door ons ingeschakelde derden zijn verplicht om de vertrouwelijkheid van uw gegevens te respecteren.

Cookies.
Cookies zijn kleine stukjes informatie die door uw browser worden opgeslagen op uw computer. Hodi Speurpakketten gebruikt cookies om u te herkennen bij een volgend bezoek. Cookies stellen ons in staat om informatie te verzamelen over het gebruik van onze diensten en deze te verbeteren en aan te passen aan de wensen van onze bezoekers. Onze cookies geven informatie met betrekking tot persoonsidentificatie. U kunt uw browser zo instellen dat u tijdens het winkelen bij Hodi Speurpakketten geen cookies ontvangt.

Indien u nog vragen mocht hebben over de Privacy Policy van Hodi Speurpakketten, dan kunt u contact met ons opnemen. Onze klantenservice helpt u verder als u informatie nodig heeft over uw gegevens of als u deze wilt wijzigen. In geval wijziging van onze Privacy Policy nodig mocht zijn, dan vindt u op deze pagina altijd de meest recente informatie.

Leveringsvoorwaarden

Algemene Voorwaarden Thuiswinkel

Artikel 1 – Definities
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
1. Bedenktijd: de termijn waarbinnen de consument gebruik kan maken van zijn herroepingsrecht;
2. Consument: de natuurlijke persoon die niet handelt in de uitoefening van beroep of bedrijf en een overeenkomst op afstand aangaat met de ondernemer;
3. Dag: kalenderdag;
4. Duurtransactie: een overeenkomst op afstand met betrekking tot een reeks van producten en/of diensten, waarvan de leverings- en/of afnameverplichting in de tijd is gespreid;
5. Duurzame gegevensdrager: elk middel dat de consument of ondernemer in staat stelt om informatie die aan hem persoonlijk is gericht, op te slaan op een manier die toekomstige raadpleging en ongewijzigde reproductie van de opgeslagen informatie mogelijk maakt.
6. Herroepingsrecht: de mogelijkheid voor de consument om binnen de bedenktijd af te zien van de overeenkomst op afstand;
7. Ondernemer: de natuurlijke of rechtspersoon die producten en/of diensten op afstand aan consumenten aanbiedt;
8. Overeenkomst op afstand: een overeenkomst waarbij in het kader van een door de ondernemer georganiseerd systeem voor verkoop op afstand van producten en/of diensten, tot en met het sluiten van de overeenkomst uitsluitend gebruik gemaakt wordt van één of meer technieken voor communicatie op afstand;
9. Techniek voor communicatie op afstand: middel dat kan worden gebruikt voor het sluiten van een overeenkomst, zonder dat consument en ondernemer gelijktijdig in dezelfde ruimte zijn samengekomen.

Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Naam ondernemer: Hodi Speurpakketten
Vestigingsadres: Effathalaan 41, 2275 TH Voorburg
Telefoonnummer: 06-305 989 63 of 06-111 327 25
E-mailadres: info@speurtochten.nl

Artikel 3 - Toepasselijkheid
1. Deze algemene voorwaarden zijn van toepassing op elk aanbod van de ondernemer en op elke tot stand gekomen overeenkomst op afstand tussen ondernemer en consument.
2. Voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, wordt de tekst van deze algemene voorwaarden aan de consument beschikbaar gesteld. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven dat de algemene voorwaarden bij de ondernemer zijn in te zien en zij op verzoek van de consument zo spoedig mogelijk kosteloos worden toegezonden.
3. Indien de overeenkomst op afstand elektronisch wordt gesloten, kan in afwijking van het vorige lid en voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, de tekst van deze algemene voorwaarden langs elektronische weg aan de consument ter beschikking worden gesteld op zodanige wijze dat deze door de consument op een eenvoudige manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager. Indien dit redelijkerwijs niet mogelijk is, zal voordat de overeenkomst op afstand wordt gesloten, worden aangegeven waar van de algemene voorwaarden langs elektronische weg kan worden kennisgenomen en dat zij op verzoek van de consument langs elektronische weg of op andere wijze kosteloos zullen worden toegezonden.
4. Voor het geval dat naast deze algemene voorwaarden tevens specifieke product- of dienstenvoorwaarden van toepassing zijn, is het tweede en derde lid van overeenkomstige toepassing en kan de consument zich in geval van tegenstrijdige algemene voorwaarden steeds beroepen op de toepasselijke bepaling die voor hem het meest gunstig is.

Artikel 4 - Het aanbod
1. Indien een aanbod een beperkte geldigheidsduur heeft of onder voorwaarden geschiedt, wordt dit nadrukkelijk in het aanbod vermeld.
2. Het aanbod bevat een volledige en nauwkeurige omschrijving van de aangeboden producten en/of diensten. De beschrijving is voldoende gedetailleerd om een goede beoordeling van het aanbod door de consument mogelijk te maken. Als de ondernemer gebruik maakt van afbeeldingen zijn deze een waarheidsgetrouwe weergave van de aangeboden producten en/of diensten. Kennelijke vergissingen of kennelijke fouten in het aanbod binden de ondernemer niet.
3. Elk aanbod bevat zodanige informatie, dat voor de consument duidelijk is wat de rechten en verplichtingen zijn, die aan de aanvaarding van het aanbod zijn verbonden. Dit betreft in het bijzonder:
• de prijs inclusief belastingen;
• de eventuele kosten van aflevering;
• de wijze waarop de overeenkomst tot stand zal komen en welke handelingen daarvoor nodig zijn;
• het al dan niet van toepassing zijn van het herroepingsrecht;
• de wijze van betaling, aflevering en uitvoering van de overeenkomst;
• de termijn voor aanvaarding van het aanbod, dan wel de termijn waarbinnen de ondernemer de prijs garandeert;
• de hoogte van het tarief voor communicatie op afstand indien de kosten van het gebruik van de techniek voor communicatie op afstand worden berekend op een andere grondslag dan het reguliere basistarief voor het gebruikte communicatiemiddel;
• de overeenkomst na de totstandkoming wordt gearchiveerd, en zo ja op welke wijze deze voor de consument te raadplegen is;
• de manier waarop de consument, voor het sluiten van de overeenkomst, de door hem in het kader van de overeenkomst verstrekte gegevens kan controleren en indien gewenst herstellen;

Artikel 5 - De overeenkomst
1. De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
2. Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
3. Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
4. De ondernemer kan zich - binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
5. De ondernemer zal bij het product of dienst aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan;
b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht;
c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop;
d. de in artikel 4 lid 3 van deze voorwaarden opgenomen gegevens, tenzij de ondernemer deze gegevens al aan de consument heeft verstrekt vóór de uitvoering van de overeenkomst;
e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is.
6 Indien de ondernemer zich heeft verplicht tot het leveren van een reeks van producten of diensten is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.

Artikel 6 - Herroepingsrecht
Bij levering van producten:
1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 7 dagen. Deze bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger.
2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden. Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle geleverde toebehoren en -indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Bij levering van diensten:
3 Bij levering van diensten heeft de consument de mogelijkheid de overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende ten minste veertien dagen, ingaande op de dag van het aangaan van de overeenkomst.
4 Om gebruik te maken van zijn herroepingsrecht, zal de consument zich richten naar de door de ondernemer bij het aanbod en/of uiterlijk bij de levering ter zake verstrekte redelijke en duidelijke instructies.

Artikel 7 - Kosten in geval van herroeping
1. Indien de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, komen ten hoogste de kosten van terugzending voor zijn rekening.
2. Indien de consument een bedrag betaald heeft, zal de ondernemer dit bedrag zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na de terugzending of herroeping, terugbetalen.

Artikel 8 - Uitsluiting herroepingsrecht
1. De ondernemer kan het herroepingsrecht van de consument uitsluiten voor zover voorzien in lid 2 en 3. De uitsluiting van het herroepingsrecht geldt slechts indien de ondernemer dit duidelijk in het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld.
2. Uitsluiting van het herroepingsrecht is slechts mogelijk voor producten:
a. die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;
b. die duidelijk persoonlijk van aard zijn;
c. die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden;
d. die snel kunnen bederven of verouderen;

Artikel 9 - De prijs
1. Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in BTW tarieven.
2. Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
3. Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
4. De in het aanbod van producten genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

Artikel 10 - Conformiteit en Garantie
1. De ondernemer staat er voor in dat de producten en/of diensten voldoen aan de overeenkomst, de in het aanbod vermelde specificaties, aan de redelijke eisen van deugdelijkheid en/of bruikbaarheid en de op de datum van de totstandkoming van de overeenkomst bestaande wettelijke bepalingen en/of overheidsvoorschriften. Indien overeengekomen staat de ondernemer er tevens voor in dat het product geschikt is voor ander dan normaal gebruik.
2. Een door de ondernemer, fabrikant of importeur verstrekte garantie doet niets af aan de wettelijke rechten en vorderingen die de consument op grond van de overeenkomst tegenover de ondernemer kan doen gelden.

Artikel 11 - Levering en uitvoering
1. De ondernemer zal de grootst mogelijke zorgvuldigheid in acht nemen bij het in ontvangst nemen en bij de uitvoering van bestellingen van producten en bij de beoordeling van aanvragen tot verlening van diensten.
2. Als plaats van levering geldt het adres dat de consument aan het bedrijf kenbaar heeft gemaakt.
3. Met inachtneming van hetgeen hierover in artikel 4 van deze algemene voorwaarden is vermeld, zal het bedrijf geaccepteerde bestellingen met bekwame spoed doch uiterlijk binnen 30 dagen uitvoeren tenzij een langere leveringstermijn is afgesproken. Indien de bezorging vertraging ondervindt, of indien een bestelling niet dan wel slechts gedeeltelijk kan worden uitgevoerd, ontvangt de consument hiervan uiterlijk 30 dagen nadat hij de bestelling geplaatst heeft bericht. De consument heeft in dat geval het recht om de overeenkomst zonder kosten te ontbinden en recht op eventuele schadevergoeding.
4. In geval van ontbinding conform het vorige lid zal de ondernemer het bedrag dat de consument betaald heeft zo spoedig mogelijk, doch uiterlijk binnen 30 dagen na ontbinding, terugbetalen.
5. Indien levering van een besteld product onmogelijk blijkt te zijn, zal de ondernemer zich inspannen om een vervangend artikel beschikbaar te stellen. Uiterlijk bij de bezorging zal op duidelijke en begrijpelijke wijze worden gemeld dat een vervangend artikel wordt geleverd. Bij vervangende artikelen kan het herroepingsrecht niet worden uitgesloten. De kosten van een eventuele retourzending zijn voor rekening van de ondernemer.
6. Het risico van beschadiging en/of vermissing van producten berust bij de ondernemer tot het moment van bezorging aan de consument of een vooraf aangewezen en aan de ondernemer bekend gemaakte vertegenwoordiger, tenzij uitdrukkelijk anders is overeengekomen.

Artikel 12 – Duurtransacties
1. De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
2. Een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan heeft een looptijd van maximaal twee jaar. Indien is overeengekomen dat bij stilzwijgen van de consument de overeenkomst op afstand zal worden verlengd, zal de overeenkomst worden voortgezet als een overeenkomst voor onbepaalde tijd en zal de opzegtermijn na voortzetting van de overeenkomst maximaal één maand bedragen.

Artikel 13 - Betaling
1. Voor zover niet anders is overeengekomen, dienen de door de consument verschuldigde bedragen te worden voldaan binnen 14 dagen na het ingaan van de bedenktermijn als bedoeld in artikel 6 lid 1. In geval van een overeenkomst tot het verlenen van een dienst, vangt deze termijn aan nadat de consument de bevestiging van de overeenkomst heeft ontvangen.
2. Bij de verkoop van producten aan consumenten mag in algemene voorwaarden een vooruitbetaling worden bedongen. Wanneer vooruitbetaling is bedongen, kan de consument geen enkel recht doen gelden aangaande de uitvoering van de desbetreffende bestelling of dienst(en), alvorens de bedongen vooruitbetaling heeft plaatsgevonden.
3. De consument heeft de plicht om onjuistheden in verstrekte of vermelde betaalgegevens onverwijld aan de ondernemer te melden.
4. In geval van wanbetaling van de consument heeft de ondernemer behoudens wettelijke beperkingen, het recht om de vooraf aan de consument kenbaar gemaakte redelijke kosten in rekening te brengen.

Artikel 14 - Klachtenregeling
1. Klachten over de uitvoering van de overeenkomst moeten binnen bekwame tijd, volledig en duidelijk omschreven worden ingediend bij de ondernemer, nadat de consument de gebreken heeft geconstateerd.
2. Bij de ondernemer ingediende klachten worden binnen een termijn van 14 dagen gerekend vanaf de datum van ontvangst beantwoord.

Artikel 15 - Nederlands Recht
1. Op overeenkomsten tussen de ondernemer en de consument waarop deze algemene voorwaarden betrekking hebben, is uitsluitend Nederlands recht van toepassing.

Artikel 16 Aanvullende of afwijkende bepalingen
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.